pátek 20. června 2014

Mé vysněné léto

Pamatujete si ještě dva měsíce prázdnin, které tak rychle utekly, když jsme chodili do školy? Ty dva měsíce, které se pak scvrkly na maximálně dva týdny, když jste začali chodit do práce? Chybí mi to bezstarostné toulání se po polích, koupání v řece i spálená záda...

Je to už mnoho let, kdy jsem měla celé dva měsíce volno. Už na škole jsem se snažila si najít nějakou brigádu, abych si za drobný výdělek mohla koupit knížku nebo něco na sebe. Hned po maturitě jsem odjela za prací do Německa a přišla tak i o super dlouhé, dokonce tříměsíční, maturitní prázdniny. S nástupem na vysokou brigád jen přibývalo. Sem tam víkendový fesťák, občas grilovačka nebo piknik mezi paneláky, ale to bylo z léta vše...

Po škole jsem si našla práci se standardními čtyřmi týdny dovolené. Člověk si nechal něco na Vánoce, něco promarodil a ejhle, léto zase v háji - nějaký rychlý desetidenní last minute a zase zpátky makat! Jednou, dvakrát, třikrát... nepočítaně.

Loni jsem léto trávila s malinkatým miminkem, sotva mi skončilo šestinedělí. Neříkám, že bychom nechodili na procházky a výlety, ale pořád to nebylo ono. 

A tak si letos chci splnit svůj sen. Užít si celé léto pohody, sluníčka a dobrých lidí okolo! Mám k tomu ideální příležitost - znám prostor, kde si můžu lehnout na deku a číst knížku. Místo, kde si můj syn může hrát v bazénku pod slunečníkem se spoustou kamarádů. Výlety, na kterých se můžu seznámit s novými lidmi i místy! 

Právě dnes spouštíme na našem webu novou sekci Léto (podívejte se sem). Najdete zde všechny podrobnosti o tom, jak strávit vysněné léto (postupně budeme přidávat další a další akce, aby si mohl vybrat každý... ).
Já si po mnoha hodinách práce dám teď nohy na stůl, užiju si příjemný víkend, sbalím plavky a ručník, vytáhnu z knihovny všechny ty knížky, které odkládám na "až budu mít čas" a jdu na to!


Já si to tedy rozhodně hodlám užít, co vy?

Zuzka

1 komentář:

  1. Souhlas, mám podobné plány, tak se podpoříme:-)
    Hezké léto všem přeje Lucka

    OdpovědětVymazat